Tilbage til Vores ydelser

Sådan er det at arbejde sammen med Relocation Syd

Relocation Syd arbejder tæt sammen med HR-afdelingen i alle faser for at sikre, at kandidaten/medarbejderen får en positiv opfattelse af Region Syddanmark, og at udfordringen med at flytte til et nyt land eller et andet område klares succesfuldt. Relocation Syd ønsker desuden med sine ydelser at kunne aflaste virksomheden.

GENEREL PROCEDURE

  • Ved opstartsmødet med den HR-ansvarlige aftales omfanget af serviceydelserne og pris.
  • Kontaktoplysninger udveksles.
  • Herefter fremsendes skriftlig aftale på de aftalte serviceydelser og pris til underskrift.
  • Når arbejdet går i gang, informeres kandidaten/medarbejderen om indholdet i serviceydelsen.
  • I aftaleperioden vil Relocation Syd altid være tilgængelig for alle parter og på den måde skabe tryghed. De følgende servicepakker er udarbejdet som inspiration, som man kan plukke i og for et rimeligt budget hurtigt kan komme i gang med at samarbejde med Relocation Syd.